miércoles, 21 de enero de 2009

As aventuras de suarez

Hola!

Chamome Suares teño moita gana de que chege o entroido porque vou as festas co meu amigo Capilleiro e moitos mais que teño eu alá na aldea. Eu voume disfrazar de Mucha e o meu amigo Capillas de Nucha imos a Papaluz que esta en Ordes. Imos no cohe ou nas motos. Logo compramos petardos e imosllos tirar as vellas de broma.Vouvos contar o que facemos Capilleiro e eu na aldea,nos temos moitas vacas,as duas familias e pasamolo moi ben porque andamos no tractor porque nos gusta. E facemolles o traballo aos nosos avós traballamos no campo,xogamos xuntos e gustanos.Cando hai unha matanza dos porcos eso e precioso o que pasa e que agora non se poden facer as matanzas na casa,porque está prohibido.Ahora estou vivindo na Coruña pero antes estaba na aldea.Encantame a aldea!!!

Un saudo!

Suares



















No hay comentarios: